subota, 26. travnja 2008.

Neki Moji Anđeli





Broj komentara: 5:

Anonimno kaže...

Baš su lijepi radovi. Vjerujem da puno truda teba za tako nešto. Svaka vam čast!

Anonimno kaže...

tako su slatki
takve radi i moja mama
ja ih obožavam
predivno to radite

Unknown kaže...

prekrasni su anđeli!!! ja isto heklam u slobodno vrijeme (kojeg je malo :-)) pa me zanima dal imate kakvu shemu za te anđele??!!
stvarno su prekrasni!!!

Anonimno kaže...

Stvarno divno,zanima me dali ste voljni dati šeme od nekih stvara sa prve slike

Anonimno kaže...

zaboravila sam napisati da na prvu sliku mislim one prekrasne životinjice,pa ako ste voljni podjeliti šem samnom samo napišite pa ću vam se javiti preko e-maila. inače obožavam kačkati i bila bi vam jako zahvalna jer kačkam za svoju dušu. srdačan pozdrav i hvala!!